Activiteitencommissie

Op allerlei momenten en voor een variatie aan activiteiten zijn we afhankelijk van de hulp van ouders. Van schoonmaakavond tot excursie, van techniekvaders tot klusdagen. Vaak op incidentele momenten,

In de school is een Activiteitencommissie aanwezig voor de ondersteuning bij jaarlijks terugkerende activiteiten. Deze commissie bestaat uit een groep ouders die zich inzet voor schoolbrede activiteiten zoals Sportdag, Kerst Sing In, Sinterklaas e.d. Tevens zijn ze aanspreekpunt voor de leerkracht.

In de groepen 1 t/m 4 heeft iedere groep een 'groepsouder'. Deze ouder gaat mee met excursies, helpt mee met kleinere activiteiten of organiseert vervoer. Coordinator van al deze ouderactiviteiten is Geralise Baas.